Allmänna Villkor för Lyndico Solutions


1. Introduktion

Dessa allmänna villkor (”Villkoren”) gäller för alla tjänster som tillhandahålls av Lyndico Solutions (”Företaget”) till dess kunder (”Kunden”). Genom att anlita Företaget och acceptera Villkoren godkänner Kunden att vara bunden av dessa och samtycker till den behandling av information som beskrivs nedan.


2. Tjänster som erbjuds

Lyndico Solutions erbjuder marknadsföringstjänster, hantering av recensioner, byggande av hemsidor samt översikt och analys av sociala medier. Detaljer om specifika tjänster framgår i avtal eller projektplan som överenskommits mellan Företaget och Kunden.


3. Avtalets ingående och giltighet

3.1 Ett avtal mellan Företaget och Kunden anses ingånget när båda parter skriftligen har bekräftat överenskommelsen.

3.2 Genom att acceptera dessa Villkor samtycker Kunden till att följa de regler och riktlinjer som anges i detta dokument.

3.3 Villkoren gäller tills avtalet avslutas enligt vad som anges i dessa Villkor eller i särskild överenskommelse.


4. Priser och betalning

4.1 Priser för tjänster fastställs i det individuella avtalet mellan Företaget och Kunden.

4.2 Betalning ska ske inom 30 dagar från fakturadatum, om inte annat anges i avtalet.

4.3 Vid försenad betalning äger Företaget rätt att debitera dröjsmålsränta enligt räntelagen.


5. Ansvarsbegränsning

5.1 Företaget ansvarar inte för indirekta skador, förlorade intäkter eller uteblivna affärsmöjligheter som kan uppstå på grund av de tjänster som tillhandahålls.

5.2 Företagets ansvar är begränsat till det belopp som Kunden har betalat för de tjänster som är föremål för krav.


6. Immateriella rättigheter

6.1 Företaget behåller alla rättigheter till material, koncept, strategier och andra immateriella tillgångar som skapats i samband med tillhandahållandet av tjänsterna.

6.2 Kunden får en begränsad rätt att använda levererat material för det avsedda ändamålet.


7. Sekretess

7.1 Båda parter förbinder sig att inte avslöja konfidentiell information om varandra till tredje part utan föregående skriftligt medgivande.


8. Uppsägning

8.1 Kunden har rätt att säga upp avtalet med 30 dagars skriftligt varsel.

8.2 Företaget har rätt att säga upp avtalet om Kunden inte fullgör sina skyldigheter enligt dessa Villkor.


9. Tvistlösning

9.1 Tvister ska i första hand lösas genom förhandling mellan parterna.

9.2 Om en lösning inte kan nås ska tvisten avgöras av svensk allmän domstol med tillämpning av svensk lag.


10. Ändringar av villkoren

10.1 Företaget förbehåller sig rätten att ändra dessa Villkor. Ändringar meddelas Kunden minst 30 dagar innan de träder i kraft.


11. Cookies och integritet

4.1 Företaget använder cookies på sin webbplats för att förbättra användarupplevelsen och samla in anonym statistik om webbplatsens användning.

4.2 Genom att använda Företagets webbplats och acceptera Villkoren godkänner Kunden användningen av cookies enligt Företagets integritetspolicy.

4.3 Kunden kan när som helst hantera eller ta bort cookies genom inställningarna i sin webbläsare. Notera dock att vissa funktioner på webbplatsen kan påverkas negativt om cookies inaktiveras.

4.4 För mer information om hur cookies används och hanteras, se Företagets Integritetspolicy.


12. Vad som händer vid accept av villkoren

6.1 Genom att acceptera dessa Villkor ingår Kunden ett bindande avtal med Företaget.

6.2 Kunden samtycker till att Företaget får använda den information som Kunden lämnat i syfte att leverera överenskomna tjänster.

6.3 Kunden godkänner även att Företaget kontaktar Kunden via angivna kontaktuppgifter för att informera om tjänster, kampanjer eller andra erbjudanden relaterade till avtalet.


13. Kontaktuppgifter

För frågor om dessa villkor eller tjänsterna, vänligen kontakta oss på:

E-post: info@lyndicosolutions.se

Telefon: +46 (0)76 029 20 02

© Copyright 2022. Lyndico Solutions. All rights reserved.